Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

WoW: Shadowlands - szczegóły zmian w Torghast
World of Warcraft: Shadowlands może i nie jest największą rewolucją w historii WoW-a, ale jedna z nowości wprowadzonych w dodatku została początkowo przyjęta z entuzjazmem. Mowa o więziennej wieży Torghast, czyli nietypowym rajdzie zmieniającym grę w de facto roguelike’a. Niestety, po pewnym czasie powszechne stały się narzekania na tę aktywność. Stąd właśnie decyzja Blizzarda o wprowadzeniu poprawek dla Torghastu w formie licznych aktualizacji i hotfiksów, które ukazały się w ostatnich dniach.

Sama koncepcja Torghastu odpowiada większości graczy, ale wrażenia z gry psuje kombinacja trzech problemów. Wyprawy do wieży są zbyt długie i mało opłacalne, zwłaszcza że nagrody otrzymujemy dopiero po ubiciu ostatniego bossa. Do tego część mocy Anima (pełniących tu rolę modyfikatorów) została usunięta po beta-testach, przez co trudniej było znaleźć ciekawsze ulepszenia. Pojawiają się też narzekania na poziom trudności, aczkolwiek nawet po debiucie nowych, bardziej wymagających pięter wieży widać tu spory dysonans i ciężko ocenić, czy Torghast jest dla graczy za łatwy, czy też za trudny.

Zmiany wprowadzone przez Blizzard zdają się rozwiązywać te problemy (przynajmniej częściowo). Twórcy zmniejszyli zdrowie wrogów oraz zadawane przez nich obrażenia. Obecny 8. poziom jest wyzwaniem na poziomie dawnego 6. Wprowadzono też reset czasu ochłonięcia ważnych zdolności, czarów etc. po przejściu na kolejne piętro. To powinno nieco przyśpieszyć wyprawę przez Torghast i sprawić, że nie będzie ona dłużyć się jak dotychczas.

Temu samemu służy skrócenie czasu ukrycia Deadsoul Stalkerów (z 30 do 15 sekund) oraz garść innych osłabień wrogów. Unnatural Power nie będzie już czynić bossów niewrażliwymi na efekty typu crowd control (tj. utrudniającymi im wzięcie udziału w walce) przy dziesięciokrotnym skumulowaniu czaru. Zwiększono też czas potrzebny na aktywowanie niektórych zdolności oraz odstęp między kolejnymi użyciami magii przez czarowników pod wpływem wzmocnienia Empowered. Ponadto Blizzard wprowadził dodatkowe ułatwienia dla osób grających w grupach (mniejsze zdrowie i obrażenia dla mobów).

Zmiany dotknęły też system Anima. Na początku otrzymamy lepszy wybór mocy, a szansa na wypadnięcie komórek Anima po ubiciu wrogów została zwiększona. Ponadto w tym drugim przypadku gra pozwoli nam wybrać spośród co najmniej trzech modyfikatorów, o ile ubiliśmy rzadkiego stwora. To wszystko powinno nieco ograniczyć losowość i dać graczom większe szanse na przygotowanie się do starcia z bossem bez mozolnego grindu.

Oczywiście to tylko część zmian wprowadzonych przez twórców w ostatnich dniach, bo Blizzard wziął się również za dopracowanie innych elementów gry. Deweloperzy nie rozwiązali też niektórych problemów, o których wspomnieli w omawianym wpisie (na przykład z utrudnionym przechodzeniem Torghastu przy korzystaniu z niektórych klas). Być może zostanie to poprawione w kolejnych aktualizacjach, zwłaszcza że omawiany wpis na forum gry wspominał, iż część z nich może się ukazać dopiero dzisiaj.

Źródło:
"Entelarmer" - GRY-OnLine
Klemens
2020-12-18 17:53:56
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow